Avon Care krem do rąk z olejkiem kokosowym

Krem do rąk ostatnio stanowi podstawę wyposażenia mojej torebki. Bez niego ani rusz, zwłaszcza gdy za oknem szczypie mróz. Moje dłonie są niezwykle podatne na działanie niekorzystnych czynników zewnętrznych. Łatwo ulegają wysuszeniu i pękają. Ostatnio w moje ręce wpadł Avon Care krem do rąk z olejkiem kokosowym. Jak sprawdził się w swojej roli?

avon care krem do rąk z olejkiem kokosowym



Nawilżenie

Moja skóra w okresie zimowym staje się niezwykle wymagająca. Bez dobrego kremu do rąk ani rusz. W przeciwnym razie okropnie piecze i pęka aż do krwi. Na szczęście można temu zapobiec, nakładając na nią sporą porcję emolientów. Avon Care krem do rąk z olejkiem kokosowym bardzo dobrze nawilża suchą skórę dłoni. Jestem oczarowana działaniem wyżej wspomnianego kosmetyku. To drugi krem do rąk marki Avon, który mi służy. Z pewnością pozostanę im wierna na dłużej.

avon care krem do rąk z olejkiem kokosowym


Avon Care krem do rąk z olejkiem kokosowym. Wygładzenie

Avon Care krem do rąk z olejkiem kokosowym sprawia, że skóra jest jedwabiście gładka i niezwykle miękka dotyku. Ten korzystny efekt utrzymuje się także po myciu rąk, nie jest to zatem zasługa silikonów, czyli środków kondycjonujących, które pokrywają dłonie przyjemną warstewką.


Konsystencja i wchłanianie

Avon Care krem do rąk z olejkiem kokosowym szybko się wchłania, nie trzeba go długo rozsmarowywać, żeby pozbyć się emulsji. Pod tym względem omawianemu kosmetykowi nie mam nic do zarzucenia. Emulsja jest średnio gęsta, ale jej działanie w pełni mi odpowiada. Gorąco polecam.

avon care krem do rąk z olejkiem kokosowym

Zapach

Nie przepadam za kosmetykami o słodkawej woni. Na szczęście Avon Care krem do rąk z olejkiem kokosowym pachnie dość wytrawnie. Woń jest zbliżona do prawdziwego kokosa, który wbrew pozorom nie pachnie aż tak słodkawo, jak mogłoby się wydawać.

Cena i dostępność

Obecnie omawiany krem do rąk można nabyć za 4,99 zł. Kosmetyki Avon są dostępne w sklepach stacjonarnych, sklepie online oraz można je zamówić za pośrednictwem konsultantek.

3 komentarze:

  1. Kiedyś miałam krem z gliceryną z Avonu i naprawdę bardzo mi on służył :-) Kokosowy chętnie bym wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację, zapach jest przyjemny, wcale nie przesłodzony - lubię ten krem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo kusi mnie ta seria kokosowa!
    Obserwuję! 💜💜💜💜💜

    OdpowiedzUsuń

Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz u mnie swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...